pondelok 3. januára 2011

bye 2010, hello 2011

2010 priniesol veľa pekného ale s tým aj veľa zlého. Ale aj tak som rada že toho dobrého bolo viac. Spoznala som nových ľudí, naučila som si vážiť si všetko čo mám, tešiť sa z maličkostí, nakupovať v sekáčoch, zistila že mám skutočnú lásku, navštívila som nové krajiny, mám nové nezabudnuteľné zážitky, poučila som sa z chýb, začala blogovať, žiť svoje sny, myslieť na budúcnosť, pomáhať viac ľudom...
Dúfam že 2011 bude ešte krajší a nezabudnuteľnejší.
Je čas na predsavzatia. I ked myslím že tie by sme si mali dávať po celý rok a snažiť sa spraviť každý den jedinečným a neopakovateľným.
- viac cestovať
- fotiť, fotiť a ešte raz veľa fotiť
- spoznať dalších ľudí a nové veci
- čas na dalšie bláznovstvá
- rozvíjať svoj talent (kreslenie)
- rozdávať ľudom úsmev, radosť, šťastie, lásku, pochopenie

A tu je prvý outfit 2011







Betty

5 komentárov:

  1. Hi dear! I like your blog! What do you think about following each other?

    kiss kiss

    www.fantasiedifolletto.com

    mony

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za krásný a milý komentář:-) A tím taky za uvedení na svůj blog, který je mimochodem velmi inspirativní, Tvůj styl se mi moc líbí, takže ve mně máš nového followera;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná čelenka a botky! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemáš ty botky z FF??koukala jsem tam po takových a už je nemají :(

    OdpovedaťOdstrániť