štvrtok 16. decembra 2010

Christmas time...

Máme tu čas vianoc a s tým aj nádhernú predvianočnú atmosféru. Už sa veľmi teším na vianoce. No chýbajú mi tie detské časy ked som chcela pod stromček veľa bábik a verila som že darčeky nosí Ježiško. Teraz je to už o tom že Ježiška robím ja. Ako skoro dospelá viem že práve vianoce sú dôležité a aj týmto sviatkom dokážem ľudom ako ich ľúbim. Čo i len tým že im pod stromček dám nejakú maličkosť. Stojí mi to za to ked vidím tú tvár plnú prekvapenia. Je to na nezaplatenie i ked na vianoce miniem veľmi veľa. Tento rok si to akosi nechávam na poslednú chvíľu. Nuž asi to beriem nejako nezodpovedne. Ale už zajtra idú veľké nákupy. Dúfam že odolám kúskom ktoré by som rada pridala do svojho šatníka. Nie, prichádza čas myslieť na tých ktorých mám rada a na ktorých mi záleží. Tento rok si prajem len toľko aby som mohla byť s tými ktorých ľúbim. Veľmi sa teším na vianočnú večeru kde si všetci zasadneme spoločne za jeden stôl. A ked sa zastavím pri stromčeku myslieť na tých ktorý su prítomný v mojom


 Vaša Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára