pondelok 27. decembra 2010

I want flowers everywhere

Niet nad krásne ženské kvietky, volániky, ružové jemné sukne. Dnes som ulovila prvé kúsky vo výpredajoch. Brošnu ktorá ukotvila na mojej zimnej čiapočke a pančušky bez ktorých sa nedá v takej zime vyjsť ani na krok. S tým vám aj prinášam veci ktoré som dostala pod stromček - čierne kvietkované tričko a taká baletkovská sukna. Hned som si ich zamilovala.
Dnes som tak začala premýšľať že by som mala opäť začať viacej fotiť a kresliť. Milujem toto moje umenie je to moje potešenie aj v časoch ked na mna nikto nemá čas a ked nemám na nič náladu. Môžem v týchto svojich kresbách a fotografiách odísť do úplne iného sveta - sveta fantázie kde sa môžem neskutočne vyblázniť, kde ma nikto nesúdi a kde som sama sebou. 
"Áno žijem si vo svojim vlastnom svete pretože ten váš sa mi nepáči."

 Vaša Betty

3 komentáre: