streda 15. decembra 2010

Jednoduchosť

Niečo jednoduché z môjho šatníka. Však všeobecne staré známe v jednoduchosti je krása. Takto vybehnem ráno do školy bez toho aby som stála pred šatníkom a rozmýšľala čo dnes na seba. Predsa len je chladné obdobie a u mna nehrozí aby som sa zaobišla bez svetríka. Síce aj v tomto čase by som sa rada vrátila k mojím letným sukničkám. Hned by som sa cítila ľahšie a volnejšie.



Tieto fotografie som fotila v interiéri čo robím nerada ale aby som vám aspon sprostredkovala obraz o zmysle mojej mody. Oveľa radšej fotím niekde vonku pri dostatočnom svetle ale je tam všade bielo a zima. Mne by stačil sneh tak do vianoc aby som si urobila pár fotiek a potom by jednoducho zmizol bez zbytočných čľaptaníc pri roztápaní.


Myslím že najťažšie je vždy všetko správne navrstviť a doladiť. Nie všetko sa k sebe hodí. A tak často rozmýšľam ktoré kúsky k sebe doladiť aby to stále vyzeralo ako niečo nové. A potom vrstvenie musí byť také aby sme mali stále zo seba čo zhadzovať ked nám bude v dome teplo. Takže to tvorí nejaký kabátik, ak tak aj mikina, svetrik, tričko a tielko - pri teplotách pod nulou.
Teraz by som sa rada nachádzala niekde v teple pri mori kde by som si plávala s rybičkami a kde by stále svietilo slniečko. Mimochodom tu každý den sneží a je zamračené.


Vaša Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára