pondelok 20. decembra 2010

Stále iná..stále ta istá..

Dnes som bola na menšej prechádzke s mojím roztomilím psíkom a mojim priateľom. Ďakujem im že majú pri mojom fotení trpezlivosť. Takže zajtra sa mi blížia moje narodeniny. Pripadám si tak staro. Sladkých šestnásť skončí. Navždy by som chcela ostať dieťaťom. Veľmi sa mi páčia tie spomienky na krásne letá s rodičmi na detské hry ked som ešte v telke pozerala Malú morskú vílu. Síce bola som taka Barbie ktorá sa hrá s autíčkami. A tá detská moda tej doby. Žlté kárované nohavice na traky, vyťahané tričká, účes na fontánku alebo strihy na hríbika všade samá riflovina - šatky, sukne, bundy. Prednedávnom som tak hrabala v tých zopár veciach čo mi ostali a našla pár užitočných kúskov. Hádam mi niekedy v budúcnosti budú nápomocné.








Vaša Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára